Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
26 september 2023

Zoals altijd alles goed

Prima.

26 september 2023

Word altijd netjes en vriendelijk geholpen

Word altijd correct en netjes geholpen

25 september 2023

Top

Kwalitatief zeer goed, en personeel zeer vriendelijk. Wachttijd kan korter !

25 september 2023

goede voorlichting

duidelijke uitleg

25 september 2023

Vlot en deskundig

Ik ben behandeld door Fran vd Vliet. Dat was weer vetrouwd.

24 september 2023

Uitstekend

Uitstekend

24 september 2023

Prima ervaring met een nieuwe tandarts

Een zorgvuldige controle gehad bij een zeer vriendelijke, nieuwe tandarts

24 september 2023

Goede behandeling

Goede behandeling mondhygiënist

24 september 2023

Goed en deskundig geholpen

Ik ben bij Kwadrant goed en deskundig geholpen. Er is een prettige sfeer in de praktijk.

23 september 2023

gewoon goed!

je wordt er prettig ontvangen en behandeld

23 september 2023

Heel fijn geholpen

Niet hoeven wachten de afspraken sluiten op elkaar aan . Door mondhygiëniste en tandarts goed g...

Lees meer
22 september 2023

Snelle mogelijkheid en goede diagnose

Voel vage klachten, na telefoontje kon ik een paar uur later komen en na het maken van foto bleek...

Lees meer
22 september 2023

Alles tot in de puntjes geregeld.

Vanaf de aanmelding bij binnenkomst t/m de nieuwe afspraak over een half jaar prima.

22 september 2023

Prima geholpen en vriendelijk !

Mijn man en ik werden geholpen door Tandarts van Vliet , jammer dar hij er in maart mee stopt , w...

Lees meer
22 september 2023

De behandeling was persoonlijk en deskundig.

Prettige ervaring hoewel ik nog steeds "bang" ben voor de tandarts.

22 september 2023

goed advies gekregen

goed advies gekregen, voorlopig even afwachten voor verdere actie

22 september 2023

x

x

22 september 2023

tandarts van de Vliet, deskundig, ervaren en stelt je op je gemak.

Helaas stopt tandarts van de Vliet ermee. Een keer een vervangster gehad, zeer slechte ervaring m...

Lees meer
22 september 2023

Prima geregeld!

Goede locatie, nette inrichting, makkelijk in te checken, snel aan de beurt en goed geholpen.

22 september 2023

Altijd heel vriendelijk en behulpzaam

Altijd even vriendelijk en behulpzaam met raad en advies

22 september 2023

Prima geholpen

werd keurig op tijd geholpen door tandarts Booy die ook keurig meeliep voor volgende afspraken te...

Lees meer
22 september 2023

Snelle hulp bij gebroken kies

S'morgens gebeld, smiddags gerepareerd

21 september 2023

Goede zorg .

Goede uitleg , zeer deskundig , Vriendelijke personeel.

21 september 2023

Perfect

Zie boven