Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
24 maart 2023

Prima service en werd snel en vriendelijk gehlopen

Deskundige mensen

24 maart 2023

Kundige tandarts

Goede ervaring en prima communicatie

23 maart 2023

Tandarts Klaver is een fijne tandarts

Altijd goed geholpen door Job Klaver. Alleen nu nog steeds pijn onder mijn kies die gerepareerd ...

Lees meer
23 maart 2023

Niets te klagen, alles prima geregeld

Prima geregeld

23 maart 2023

Vriendelijke ontvangst en behandelaar

Altijd op afgesproken tijdstip wordt de behandeling gedaan, onder vriendelijk praatje en goed hul...

Lees meer
23 maart 2023

Goed.

Ik word altijd prettig geholpen.Fijne sfeer en personeel heel vriendelijk. Jammer dat mijn tandar...

Lees meer
23 maart 2023

zeer snel, en prima geholpen.

Er brak een stukje van een kies af. Vijf voor 1 belde ik en 10 over half 2 kon ik terecht. Keurig...

Lees meer
23 maart 2023

Niks aan te merken

Vlot aan de beurt , geen lange uitloop.

23 maart 2023

Fijne tandarts

Rachel en de assistente zijn fijne en gezellige mensen

23 maart 2023

prima en op gemak gesteld

ik hoop nu dat deze tandarts niet zoveel ziek is en ze heeft het heel netjes gedaan ik weet jamme...

Lees meer
22 maart 2023

Uitstekend geholpen.

Gebeld wegens kiespijn. 1 uur later kon ik al terecht en werd mijn klacht vakkundig verholpen.

22 maart 2023

geweldige service

uuuuu

22 maart 2023

uitstekend

zeer goede tandarts

22 maart 2023

Warme ontvangst met deskundige behandeling.

staat in de zin.

22 maart 2023

Snel en goed geholpen

Controle kundig geholpen≥

22 maart 2023

Tot op heden zeer prettig

Mijn ervaring was zeer prettig,jammer dat hij met pensioen gaat.

22 maart 2023

Vakkundig

Al bijna 35 bij deze tandarts, alleen maar prettige ervaringen.

22 maart 2023

prima

vertrouwd en betrouwbaar

22 maart 2023

Heel behulpzaam

De laatste periode met tandarts Klaver waren heel plezierig, laagdrempelig en zoeken naar een opl...

Lees meer
22 maart 2023

goed geholpen

Ik ben vrij angstig,en daar werd rekening mee gehouden.zeer vriendelijk en kundig geholpen.

22 maart 2023

fijn geholpen!

Aardig en kundig!

21 maart 2023

vriendelijke behandeling

Het is een goede ervaring met bedreven tandartsen die je goed helpen

21 maart 2023

Goed

Kundig en klantvriendelijk

21 maart 2023

Goed en correct

Duidelijk en zonder oponthoud