Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Zoals altijd alles goed
Prima.

Word altijd netjes en vriendelijk geholpen
Word altijd correct en netjes geholpen

Top
Kwalitatief zeer goed, en personeel zeer vriendelijk. Wachttijd kan korter !

goede voorlichting
duidelijke uitleg

Vlot en deskundig
Ik ben behandeld door Fran vd Vliet. Dat was weer vetrouwd.

Uitstekend
Uitstekend

Prima ervaring met een nieuwe tandarts
Een zorgvuldige controle gehad bij een zeer vriendelijke, nieuwe tandarts

Goede behandeling
Goede behandeling mondhygiënist

Goed en deskundig geholpen
Ik ben bij Kwadrant goed en deskundig geholpen. Er is een prettige sfeer in de praktijk.

gewoon goed!
je wordt er prettig ontvangen en behandeld

Heel fijn geholpen
Niet hoeven wachten de afspraken sluiten op elkaar aan . Door mondhygiëniste en tandarts goed g...
Lees meer
Snelle mogelijkheid en goede diagnose
Voel vage klachten, na telefoontje kon ik een paar uur later komen en na het maken van foto bleek...
Lees meer
Alles tot in de puntjes geregeld.
Vanaf de aanmelding bij binnenkomst t/m de nieuwe afspraak over een half jaar prima.

Prima geholpen en vriendelijk !
Mijn man en ik werden geholpen door Tandarts van Vliet , jammer dar hij er in maart mee stopt , w...
Lees meer
De behandeling was persoonlijk en deskundig.
Prettige ervaring hoewel ik nog steeds "bang" ben voor de tandarts.

goed advies gekregen
goed advies gekregen, voorlopig even afwachten voor verdere actie

x
x

tandarts van de Vliet, deskundig, ervaren en stelt je op je gemak.
Helaas stopt tandarts van de Vliet ermee. Een keer een vervangster gehad, zeer slechte ervaring m...
Lees meer
Prima geregeld!
Goede locatie, nette inrichting, makkelijk in te checken, snel aan de beurt en goed geholpen.

Altijd heel vriendelijk en behulpzaam
Altijd even vriendelijk en behulpzaam met raad en advies

Prima geholpen
werd keurig op tijd geholpen door tandarts Booy die ook keurig meeliep voor volgende afspraken te...
Lees meer
Snelle hulp bij gebroken kies
S'morgens gebeld, smiddags gerepareerd

Goede zorg .
Goede uitleg , zeer deskundig , Vriendelijke personeel.

Perfect
Zie boven